Меню

Star wars galaxy at war mod как установить

Star Wars: Empire at War «Галактика в Огне, версия 3.0 (полная) / Galaxy In Flames mod v3.0 FULL»

Galaxy in Flames mod

Version 3.0

Привет, любители Star Wars: Forces of Corruption! Незадолго до Нового Года я обещал выложить на сайт полную версию мода Galaxy In Flames v3. Ну что ж думаю, пора исполнить обещание. Разработка третьей версии заняла больше времени, чем я предпологал, так как хотелось добавить больше новшеств и улучшений, но глобально мод не поменялся. Так что новые обновления будут в разработке.

Основные нововведения следующие:

1) Корабль генерала Рома Мокха теперь доступен в космических схватках для Империи, однако пользоваться им могут только игроки (недоступно для ботов).

2) Усилены все джедаи: у Оби-Вана Кеноби, Шаак Ти, Люка Скайуокера, Йоды, Палпатина и Дарта Вейдера увеличена вероятность отклонять и блокировать почти любые типы снарядов, в т.ч. танков и турболазеров (вспомните Battlefront 2004 года, где джедаи были весьма мощными; иначе, зачем они вообще нужны?). Однако их стоимость и время тренировки в схватках также увеличены.

3) У Силри добавлена возможность поглощать попадания и тем самым частично восстанавливать здоровье.

4) Молнии Палпатина теперь могут с переменным успехом действовать на танки и другую технику, однако способность перезаряжается 100 секунд вместо 20 исходных.

5) Цвет эффекта высасывания жизни у Силри и ночных сестёр изменён на красный, аналогично Jedi Academy. Слегка изменён цвет молнии Палпатина.

6) Изменение в балансе: линкор Мон-Каламари у повстанцев доступен в схватках уже на 4 техническом уровне, но MC-80A теперь доступен только на 5-м.

7) Время апгрейда космических станций в схватках, начиная с 3 уровня, увеличено на 20 %.

8) Музыкальные темы стали ещё разнообразнее, особенно темы Синдиката в галактическом режиме, темы победы у повстанцев и темы загрузки битв.

9) Усилена прочность пиратской космической станции в схватках, теперь она может стать неплохим подспорьем в бою, и есть смысл её захватывать.

10) Йода и Дарт Вейдер теперь не могут быть нейтрализованы наёмными убийцами.

11) У Бобы Фетта и Восс’Онт’Трина несколько снижена скорострельность.

12) Новая озвучка выстрелов пушки AT-TE.

13) У линкора Providence защитное поле снижено примерно на 17%, темп его восстановления также снижен. У Providence теперь более слабая броня и он больше не вносит дисбаланс. Цена постройки в галактическом режиме также снижена.

14) Оформление меню несколько изменено, у некоторых персонажей новые значки, изменены значки погодных условий при загрузке карт.

15) В режиме схваток в начале игры имперские штурмовики заменены пехотой планетарной обороны.

16) Исправлена ошибка, из-за которой в галактическом режиме можно было строить больше двух «Титанов».

Те же самые, что и для оригинальной Forces of Corruption. Никакого дополнительного ПО не требуется. Рекомендуется использовать лицензионную версию игры.

Для корректной работы мода нужно установить только Galaxy in Flames v 3.0: третья версия содержит мод со всеми предыдущими обновлениями.

И да пребудет с Вами Сила!

Galaxy in Flames mod

Version 3.0

Hello, fans Star Wars: Forces of Corruption! Last time I said that a new full mod version will be available for downloading on server. So I decided the time has come. Making the 3.0 version took slightly more time than I expected, because I wanted to make more new features. But in general the mod doesn’t have global changes. So, new updates will be created.

Main features of the new version:

1) The Arc Hammer, general Rohm Mohk’s ship is now available in space skirmishes, but only for human players (AI doesn’t exist it).

Читайте также:  Joomla как установить яндекс карту на сайт

2) All the jedies are now much stronger: Obi-Wan Kenobi, Shaak Ti, Luke Skywalker, Yoda, Palpatine and Darth Vader have now more chances to redirect or block almost any type of projectiles, including tanks lasers and turbo lasers (remember Battlefront 2004 where jedies are really powerful, or what for they are needed?). But their skirmish cost and time to train are increased.

3) Silri can now absorb hits and so partly heal herself.

4) Emperor Palpatine’s force lightnings can now destroy both infantry and vehicle, but ability recharge time is increased from 20 seconds to 100.

5) Silri’s and Nightsisters’ drain life color is turned to red, like in Jedi Academy. Color of force lightning is slightly changed.

6) Balance: Mon Calamari Cruiser is available for Rebels already in 4 tech level in skirmishes, but MC-80A is available only in 5th tech level.

7) Time for skirmish star bases upgrades from 2nd tech level is increased by 20 percent.

8) There are more music themes, especially Consortium’s themes in Galactic Conquest, Rebels’ victory themes and battle pending.

9) Pirate asteroid star base is now stronger in skirmishes, so you have more reasons to capture it.

10) Yoda and Darth Vader now cannot be neutralized by bounty hunters.

11) Boba Fett and Voss’Ont’Trin have slightly less temp of fire.

12) AT-TE main canon has now new sound and does not just copy AT-AT’s one.

13) Providence Class Carrier/Destroyer has 17% less shield points, time of shield refreshing is decreased. Providence has less armor but cheaper to produce in Galactic Conquest.

14) Some characters has new icons; there are new pictures for weather in battle pending.

15) In skirmishes imperial storm troopers are replaced by planetary defense infantry.

16) Bug which make possible to build more than 2 Titan Star Destroyers in Galactic Conquest is solved.

The same as for original game. No additional software is needed. It would be nice you to use license version because it guarantees normal game play.

For correct mod working all you need is Galaxy in Flames v 3.0. The 3.0 version contains all updates of previous versions.

And may the Force be with you!

Скриншоты / ScrennShots

Источник

3.1″» data-size=»131.04 Мб» data-download-count=»392″ data-name=»galaxyinflames_patch_3_1.zip» data-file-id=»151089″>

Galaxy in Flames mod

Version 3.1

Основные нововведения следующие:

1) Увеличены шансы попадания всех лазерных пушек: «Миротворец», «Туманность-Б», «Mk-II» и все космические станции теперь имеют выше процент попаданий по истребителям, бомбардировщикам и эсминцам.

2) Усилены защитные поля всех космических станций.

3) У фрегата «Лансер» снижена точность попадания.

4) У лёгкого крейсера «Барьер» (Interdictor) увеличена огневая мощь.

5) Arc Hammer теперь может становиться невидимым в космических схватках.

6) Исправлена ошибка, из-за которой было нельзя нанимать штурмовиков смерти в схватках.

7) Слегка изменены музыкальные темы.

9) У всех космических станций Империи и Альянса с 4 уровня усилен генератор защитного поля.

10) Начиная с 4 технического уровня, в схватках повстанцы не могут строить истребители класса Z-95 (ввиду их полной бесполезности на поздних тех. уровнях).

Читайте также:  Как установить багажник thule на крышу акцента

11) У линкора «Виктория» количество авиации поддержки увеличено до 8 звеньев TIE-перехватчиков и 4 звеньев TIE-бомбардировщиков.

13) У суперлинкора класса «Палач» усилены броня и щиты. Апгрейд «Палача» для схваток отменён.

14) Добавлен новый линейный корабль: Разрушитель-2 у Империи. Разрушитель-2 имеет больше огневой мощи и обзора, т.к. он может быть командирским кораблём. У него более мощный двигатель, так что движется он несколько быстрее своего предшественника.

15) Добавлен новый линейный корабль: звёздный разрушитель «Тектор». «Тектор» не имеет ангара и, как следствие, истребителей поддержки, однако оснащён дополнительной бронёй и щитами.

Внимание! Улучшение «Летающие крепости» не действует на Тектор и Разрушитель-2.

16) Новая расстановка сил в режиме схваток: крейсеры «Миротворец», «Туманность-Б» и «Молотоглав» не доступны на 5 тех. уровне (это сделано, чтобы не загружать меню лишними значками).

17) Добавлен новый тип истребителей: U-Wing.

18) Частично улучшена графика за счёт текстур.

19) Всю добавленную технику повстанцам теперь нужно красть на чёрном рынке (халява закончилась!).

20) Увеличено здоровье космошахт в схватках.

Те же самые, что и для оригинальной Forces of Corruption. Никакого дополнительного ПО не требуется. Рекомендуется использовать лицензионную версию игры.

Для корректной работы мода требуется установленный мод Galaxy in Flames v 3.0. Его можно скачать на Playground.ru

Скопируйте папку «Data» из скаченного архива в папку с модом Galaxy in Flames. Замените все файлы, которые будет предложено заменить. Играйте в версию 3.1! Наслаждайтесь!

И да пребудет с Вами Сила!

Galaxy in Flames mod

Version 3.1

Main features of the version 3.1:

1) Accuracy of all laser cannons is increased: Acclamator Assault Ship, Nebulon-B Frigate, MkII Assault Cruiser have now greater chances to hit fighters, bombers and corvettes.

2) Shield points of all star bases are increased.

3) Lancer Frigate has now slightly less accuracy.

4) Interdictor has now more firepower.

5) Arc Hammer has now stealth ability in skirmishes.

6) Death Troopers are now available in skirmishes (it was my mistake that they were unavailable in previous versions, I wrote wrong tactical pre-requisites)/

7) Music themes are slightly changed.

8) Hammerhead Frigate is added and available for rebels.

9) All imperial and rebel star bases of 4th level and higher have more powerful shield generator.

10) Rebel Z-95 fighters are now unavailable in skirmishes from 4th tech level (because they are too weak in the latest tech levels).

11) Victory Star Destroyer has now more fighters (8 squadrons instead 6 ones) and bombers (4 squadrons instead 3 ones).

12) Naboo N1 Fighters cost is increased both in Galactic Conquest (from 300 to 500 credits) and in skirmishes (from 550 to 750 credits). But I think, you agree that these fighters are also very good for this cost.

13) Executor Super Star Destroyer’s shield points and armor are increased. Skirmish upgrade for the Executor is removed.

14) A new capital ship, Star Destroyer II, is added. Star Destroyer II has more firepower and line of sight, because it can be a flagship. Star Destroyer II has more powerful engine and moves slightly faster than the previous model.

15) A new capital ship, Tector Star Destroyer, is added. Tector has no hangar but its armor and shield points and increased.

Attention! Flying Fortresses upgrade doesn’t improve Tector and Star Destroyer II!

16) New balance in space skirmishes. Accalamator, Hammerhead and Nebulon-B are unavailable in 5th tech level. Use modern vessels instead!

Читайте также:  Как установить время на касио эдифайс

17) A new fighter, U-Wing, is added. Very powerful assault fighter, good against other fighters.

18) Graphics is slightly improved by means of more contrast bump maps.

19) Rebels now have to steal also the added vehicle to achieve a new tech level in Galactic Conquest.

20) All Mining Asteroid Facilities have now more health.

Are the same as for original Forces of Corruption. No additional software is needed. I recommend you to use license version of the game.

Just copy the «Data» folder from downloaded archive to the same folder of your installed Galaxy in Flames mod. Replace all the files that it needs to replace. Play the v3.1 version! Enjoy!

And may the Force be with you!

Источник

Men of War: Assault Squad 2 mod | TBD

Galaxy At War, is a Star-Wars themed mod being built for GEM2. Galaxy At War aims to bring a well rounded and diverse experience between Ep 1-6

Location
Filename
Category
Uploader
Added
Downloads
MD5 Hash
Embed Button
Embed Widget

This is the newest version of the mod, for more infos check the description

New Public release, v0.6

HOW TO INSTALL;


NOTE; we recommend to not use other mods alongside Galaxy At War because there is a good chance those mods are not compatible with one another.

Alternative link: MEGA

What has changed since 0.49
we added multiplayer back in (4 factions, CIS, Empire, Rebels, Republic) The Republic has sub factions (501st, 212th, 65th, 21st, 104th)
***multiplayer is currently infantry only based, only speeders are available to use, we are going to add more vehicles soon

— we added AI (Bot) support to mulitplayer and local games (requirenment Airborne DLC)

— the mod is now english only with a more complete translation (weapons, units, items, etc. have now a proper translation)

— new maps (+ overhaul of all sw multiplayer maps)

— new breeds for all categories (editor)

— a variety of new props (+ CTA props)

— new turrets (+ Rebel DF9 turret, Rebel Medium Tower, Gi-19 turret)

— new vehicle (+ Haifire Droid)

— fixes for Spanish Warrios Missions* (+ they now contain the proper text files)

— Weapon Balance Overhaul (we basically re-balanced all existing weapons to be more balanced for multiplayer, those changes are going to translate over to missions and general editor gameplay)

— new multiplayer mechanics (+ the technician can place turrets and cover, the officer can place a supply droid)

— new Star Wars inspired HUD (+ Icons)

If you have troubles check our FAQ.

Unless given authorized permission from one of the lead devs (Ltmurphy/Juju) do not take any models, textures, sounds, etc for your own mod. If you wish to use them in a private/personal mod feel free to, but we are asking you not to use them if you are going to be uploading them in a public mod. We don’t own all of the models (since a lot came from games), just some made by us (Dev Team) and ones edited by ourself from games.

Источник

Adblock
detector